نخستین المپیاد ورزشی محلات به منظور استعدادیابی در رشته‌های ورزشی در شهربابک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن کرمی نیا شهردار شهربابک در جلسه هم اندیشی اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت‌های ورزشی و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهربابک از برگزاری المپیاد ورزشی محلات شهربابک خبر داد و گفت: نخستین المپیاد ورزشی محلات مستلزم حضور همه هیئت‌ها به عنوان بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان است.

او افزود: سال‌ها پیش حضور افراد در محلات باعث همفکری و رشد محله و مانع ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شد.

کرمی نیا هدف از این المپیاد را تقویت محله محوری، روح انسجام و تعلق به محله عنوان کرد و بیان داشت: قصد داریم در این برنامه از سمت ورزش تخصصی به سوی استعدادیابی برویم.

محمد محمودی رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهربابک نیز گفت: با توجه به شرایط جامعه، ایجاد نشاط بین خانواده‌ها و افراد لازم است.

او افزود: برگزاری المپیاد ورزشی ایده بسیار خوبی است که زمینه سالم سازی و نشاط جامعه را فراهم می‌کند.

محمودی تصریح کرد: با برگزاری المپیاد ورزشی توسعه میادین و سالن‌های محله‌ها را در دستور کار داریم.

او بیان داشت: با توجه به اینکه اکنون مدارس تعطیل است، می‌توان در برگزاری این برنامه از فضای‌های ورزشی مدارس استفاده کرد.

محسن سفلایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهربابک هم گفت: المپیاد ورزشی محلات با هدف استعدادیابی و ترویج ورزش همگانی در رشته‌های مختلف در محله‌های شهربابک برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه قصد داریم با ورزش عِرق محلی اهالی محلات را زنده کنیم، افزود: با تقویت عِرق محلی، اهالی محلات برای آبادانی و خدمات اجتماعی سایر حوزه ها، می‌توان به نوعی شاهد مشارکت مردم بود.

سفلایی به اعتماد سازی و جلب نظر مردم نسبت به ورزش‌های محلات با برگزاری این المپیاد تأکید و ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط کرونایی که پیش آمده بتوانیم در فضا‌های رو باز مردم را برای شرکت در المپیاد ورزشی محلات دعوت کنیم.
در این جلسه همچنین روسای هیئت‌های ورزشی پیشنهادات خود را برای برگزاری المپیاد ورزشی محلات شهربابک بیان کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار