مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: طی یک ماه گذشته تست کرونای ۳۲۰ نفر دیگر در این شهرستان مثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مهاباد تعداد ۶ هزار و ۷۵۵ مورد مثبت در این شهرستان شناسایی شده‎ اند.

حسینی اضافه کرد: تنها در بهمن ماه، ۳۲۰ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شد که از این تعداد نزدیک به ۴۰ نفر در بیمارستان مهاباد بستری شدند و ۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

او نسبت به روند صعودی شمار مبتلایان در شهر‌های همجوار و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهاباد ابراز نگرانی کرد و افزود: وضعیت کرونا همواره شکننده بوده، لذا از شهروندان می‌خواهیم شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.


بیشتر بخوانید


مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به آتش‌سوزی بازارچه قدیم این شهرستان در هفته گذشته، بیان داشت: شمار زیادی از شهروندان برای کمک و یا کنجکاوی در محل حادثه حضور داشتند به همین دلیل از افزایش شمار مبتلایان در ۱۰ الی ۱۴ روز آینده نگران هستیم.

حسنی تصریح کرد: سهل انگاری در استفاده از ماسک و عادی انگاری ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی شهرستان را هم با چالش جدی روبرو خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.