آیین کلنگ‌زنی ساخت شبستان جواد الائمه (ع)در حرم موسی مبرقع (ع) در سالروز میلاد امام نهم شیعیان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید محمدرضا صدر،مدیر اجرایی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع (ع) ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت جواد الائمه (ع) اظهار کرد: با توجه به این که امامزاده موسی مبرقع (ع) فرزند بلافصل امام جواد (ع) هستند، برنامه‌های مختلفی در این بقعه متبرکه تدارک دیده شده است.


او افزود: بر این اساس و هم زمان با شب میلاد، ویژه برنامه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام الیاسی و شعرخوانی استاد علوی در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) برگزار و به صورت زنده از شبکه جهانی ولایت پخش  شد.


مدیر اجرایی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع (ع) با بیان این که این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن رفت، گفت: صبح روز میلاد امام جواد (ع) هم آیین کلنگ‌زنی ساخت شبستان حضرت جواد الائمه (ع) با حضور مدیرکل اوقاف استان قم برنامه‌ریزی شده است.


او  ادامه داد: در شام میلاد هم مراسم جشن و سرور با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود که این مراسم با حضور حداقل جمعیت و رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی خواهد بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار