مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز روز شنبه ۳ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق در نکا

فرمانده انتظامی نکا سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و فروش ذغال قاچاق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگی قضائی، محل دپو را شناسایی و در بازرسی از محل، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق چوب طاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم به مرجع قضائی معرفی و زغال‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

کشف ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با عاملان افیونی در شهرستان چالوس اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص‌های غیر مجاز در این شهرستان شدند.

سرهنگ خسروی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از واحد صنفی متهم ۲ هزار و ۱۳۰ عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و دپوی آن در یک ذرامداری می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدپور گفت: در بازرسی از محل مورد نظر ۵ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز، انجیلی و توسکا کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای درمیاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن دولتی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: متهم که نخست منکر هرگونه بزه انتسابی بود، در بازجویی‌های فنی پلیس و رو به رو شدن با ادله و اسناد معتبر، به ۶ فقره سرقت اماکن دولتی و سیم برق به اتفاق یکی از همدستان خود اعتراف کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.