دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، گفت: نیروهای پیمانی در صورت شرکت در آزمون استخدامی و کسب حداقل نصاب نمره آزمون به استخدام رسمی در می آیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش،  در جلسه با کارشناسان گزینش ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس بیان کرد:  پرونده گزینشی، حاوی اسرار مردم است و جوانی که در برابر شما قرار می‌گیرد به شما اعتماد می‌کند و ایمان دارد که گفته‌هایش نزد گزینش محرمانه باقی می‌ماند و از این نظر، هسته گزینش مسئولیت سنگینی دارد.

او، تصریح کرد: برای استخدام در دستگاه‌های دولتی حداقل سن ۴۰ سال بوده و سابقه خدمت نیز به حداکثر سن اضافه می‌شود که  شرایط سنی بکارگیری نیروهای حق التدریس و مربیان پیش دبستانی جدید مطابق قانون مصوب مجلس و قانون مدیریت خدمات کشوری است.

 ناصری، ادامه داد: بعد از رسمی شدن فرد، نهادهای نظارتی دیگری نیز هستند که پیگیری موارد بعدی بر عهده آن ها است.

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، افزود:  امسال نیز بخشنامه‌ای با امضای وزیر آموزش و پرورش صادر شد که مدارس و مراکز غیردولتی موظفند  از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد هر سال ۲ برابر نیروهای مورد نیاز خود را به هسته‌های گزینش معرفی کنند.

محمدرضا صابری مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با تبیین عملکرد یکساله گزینش استان اضافه کرد: این هسته از ابتدای امسال تاکنون ۷ هزار و ۶۷۷ ابلاغ تایید گزینش برای داوطلبان ورود به آموزش و پرورش صادر کرده است.

او، اظهار کرد: اجرای کارگاه‌های آموزش حضوری آشنایی با قانون گزینش کشور برای دانشجو معلمان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، موسسان،  مدیران مدارس غیردولتی و اجرای آموزش ضمن خدمت مجازی برای ۳۵ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان در سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر اقدامات هسته فارس است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام اگه اطلاعاتی مبنی بر عدم کفایت شخصی که جدیدا درآزمون آموزش وپرورش شرکت کرده ودر مرحله تحقیقات محلی بوده به کجا باید گزارش بدم