انجام تمام جراحی های پلاستیک در مشهد با بهبود شرایط کرونایی

تمامی فعالیت‌های جراحی پلاستیک با رعایت کامل اصول بهداشتی در مشهد انجام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس بخش جراحی پلاستیک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی فعالیت‌های جراحی پلاستیک در زمینه‌های سوختگی، ترمیمی، سرطان‌های پوستی و بازسازی‌های پوستی با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می‌شود و کرونا مانعی برای انجام این نوع اعمال جراحی نبوده است.

عزت‌الله رضایی رئیس بخش جراحی پلاستیک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) گفت: در ایام بحران کرونا همه فعالیت‌های جراحی پلاستیک در زمینه‌های سوختگی، ترمیمی، سرطان‌های پوستی و بازسازی‌های پوستی در نقاط بدن در بیمارستان‌های قائم (عج) و امام رضا (ع) بی‌وقفه انجام شده و کرونا مانعی برای خدمت‌رسانی به این نوع بیماران نبوده است.

او افزود: تعداد ۵ عضو هیأت علمی در رشته جراحی پلاستیک داریم و سالانه تعداد ۳ دستیار تخصصی جدید در این رشته و همچنین همین تعداد دانش آموخته از این رشته داریم.

بیشتر بخوانید


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در ایام اوج بحران کرونا طبق دستورالعمل ابلاغی معاونت‌های درمان وزارت بهداشت و دانشگاه، انجام عمل‌های زیبایی ممنوع بود، ادامه داد: در حال حاضر همه اعمال جراحی پلاستیک با رعایت کامل اصول بهداشتی در بیمارستان‌های قائم (عج) و امام رضا (ع) انجام می‌شود.

رضایی بیان کرد: در هر هفته به‌طور متوسط ۱۰ عمل جراحی پلاستیک انجام می‌شود و عمده بیماران این نوع جراحی‌ها در گروه سنی اطفال بوده و پس از آن سایر گروه‌های سنی است.

او با ذکر این نکته که اعمال جراحی غیراورژانسی برای بیماران کرونایی انجام نمی‌شود، تصریح کرد: اعمال غیراورژانسی بیماران کرونایی تا پس از بهبودی کامل فرد انجام نمی‌شود و برای این نوع بیماران تنها موارد اورژانسی انجام می‌شود، اما برای بیماران غیرکرونایی تمامی اعمال جراحی پلاستیک قابل انجام است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار