معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تیم جرّاحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم با نام موسسه ملّی مرهم برای انجام جرّاحی شکاف لب و کام، ناهنجاری‌های همراه تولد جمجه، سر و صورت در نیشابور حضور خواهند یافت.

ویزیت ودرمان رایگان موسسه مرهم در نیشابور

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق دشتی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: موسسه ملّی مرهم یک سازمان مردم نهاد به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی است و تخصصی‌ترین تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان است.

وی تصریح کرد: این تیم نسبت به ویزیت و درمان رایگان شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری‌های همراه تولد جمجمه، سر و صورت در نقاط مختلف کشور اقدام می‌کند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تیم درمانی این موسسه شامل جراح پلاستیک شکاف لب و کام، جراح قرنیه، متخصصان طب فیزیکی و توان بخشی و گروه آموزشی می‌باشد که اقدامات درمانی را به صورت کاملاً رایگان به عموم جامعه ارائه می‌دهند.

دشتی با بیان اینکه این تیم تاکنون جرّاحی‌های پلاستیک و ترمیمی رایگان دیگری در دیگر استان‌های کشور انجام داده است، افزود: برنامه ریزی برای حضور این تیم در نیشابور از حدود دو سال پیش آغاز شده است و این موسسه از تاریخ بیست و هشتم خرداد تا یکم تیرماه در نیشابور حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این جراحی‌ها کاملا رایگان و طی ۶ روز انجام می‌شوند ادامه داد: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم برای حضور این تیم با ظرفیت سه اتاق عمل در نظر گرفته شده است و افراد پس از ثبت نام می‌توانند جهت درمان به این مرکز مراجعه نمایند.

افراد واجد شرایط ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه مرهم به آدرس marhamportal.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

انتهای پیام س. ح


خدمت رسانی موسسه ملی " مرهم " در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.