رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: ۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور واقع در ارومیه_ مهاباد_ میاندوآب، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سوران کریمی رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اظهار کرد:سه کیلومتر دیگر از بزرگراه ارومیه-مهاباد با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و با حضور مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید؛ تنها ۱۱ کیلومتر تا اتمام این طرح باقی مانده است.

کریمی افزود: اولویت ما تکمیل قسمت‌های ناتمام کریدور است که در همین راستا توانستیم طی ماه گذشته ۵۴ کیلومتر از این بزرگراه را تکمیل کنیم. اکنون شاهد افتتاح سه کیلومتر از کریدور درمحور مهاباد به ارومیه هستیم، تا پایان سال نیز ۹ کیلومتر دیگر از این مسیر آماده بهربرداری خواهد شد. سه کیلومتر دیگر از بزرگراه مهاباد به ارومیه افتتاح شد.

او ادامه داد: در بقیه قسمت‌ها شامل کمربندی دارلک و از سه­راهی ترشکان به سمت مهاباد نیز پیمانکاران مشخص شده‌اند و درحال فعالیت هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد تصریح کرد: از طریق ماده ۵۶ هم تلاش می‌کنیم اعتباراتی نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان را برای تکمیل طرح جذب کنیم.

کریدور بزرگراهی غرب کشور با بیش از ۱۴۸۲ کیلومتر طول از مرز بازرگان در آذربایجان غربی آغاز می­شود و تا بندر امام در جنوب کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.