رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ساخت کریدور بزرگراهی غرب کشور اختصاص یافت.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: روند اجرای عملیات آسفالت جاده‌های بین شهری از "سه‌راهی محمدیار" نقده آغاز و به تقاطع روستای "کوسه‌کهریز "مهاباد که بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است، با تزریق ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بهبود یافت.

خادمی با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از کریدور شمال - جنوب در حوزه استحفاظی راهداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان این قطعه زیربار ترافیک رفت، افزود: هم‌اینک ۱۲ کیلومتر دیگر این کریدور در مسیر کمربندی "دارلک" مهاباد به پیمانکار واگذار شده و در مراحل زیرسازی و آماده‌سازی قرار دارد که در فصل کاری سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد همچنین اذعان کرد: در سال‌های قبل نیز در ۲ مرحله، هشت کیلومتر از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده که نقش مهمی در تسهیل تردد در رفت و آمد به‌ویژه تردد خودرو‌های ترانزیتی دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.