جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برقراری نظم، امنیت و آرامش وظیفه و اولویت اصلی پلیس در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ نصیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم، گفت: امروزه نیروی انتظامی با تأسی از بیانات فرماندهی معظم کل قوا تمام ظرفیت و توان خودش را به کار بسته تا بتواند نظم و امنیت را در سطح جامعه حفظ کند.

او افزود: شهرستان خاتم با توجه به گذرگاه ترافیکی که دارد با همراهی و مساعدت نیرو‌های نظامی و انتظامی تلاش‌های زیادی را در ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان تاکنون انجام داده است.

جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم  نیز در این مراسم، گفت: امنیت، عدالت وآسایش سه مقوله مهم که به عنوان یک نیاز همگانی، تمام افراد جامعه به آن نیازمند هستند.

او افزود: بی‌تردید امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون فداکاری و زحمات شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

میربهبودی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ کشوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم بیان کرد: در این مدت فرماندهی انتظامی شهرستان باهمکاری نیرو‌های انتظامی با اقتدار در دوران مسئولیت ارزشمند و خطیر خود در بحث کشف مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، طرح اطبا بیگانه واجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در ایام کرونا خوب درخشید و عملکرد خوبی را در عرصه تأمین نظم وامنیت در سطح شهرستان برجای گذاشتند.

فرماندار خاتم با تبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان، اظهارداشت: امیدواریم باهمکاری عوامل اجرایی نیروی انتظامی شاهد نظم و امنیت و کاهش وقوع جرم در شهرستان باشیم.

درپایان این مراسم از زحمات پنج ساله سرهنگ غلامرضا کشوری تقدیر و سرهنگ حسین اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
گوشی قاپی و دزدی اینقدر تو اجتماع و خیابون زیاد شده که روز نیست شاهد این ماجراها نباشیم .
آخرین اخبار