فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر گفت: امروز نقش نیروی انتظامی در تأمین و افزایش امنیت و نظم و آرامش در این شهرستان پررنگ‌تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار و رئیس شورای تأمین اشکذر ضمن قدردانی از تلاش‌های ویژه عوامل نیروی انتظامی به منظور تأمین نظم و امنیت بویژه دستگیری سارق به عنف در روز‌های اخیر، گفت: امروز نقش نیروی انتظامی در تأمین، افزایش امنیت و نظم و آرامش در این شهرستان پررنگ‌تر است و انتظار می‌رود نیرو‌های نظامی و انتظامی با جدیت بیش از پیش مدافع حقوق مردم و جامعه باشند.

او با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان و حضور جمع کثیری از افراد غیربومی و اتباع بیگانه در آن، افزود: امروز نقش نیروی انتظامی در تأمین و افزایش امنیت و نظم و آرامش در این شهرستان پررنگ‌تر است و انتظار می‌رود نیرو‌های نظامی و انتظامی با جدیت بیش از پیش مدافع حقوق مردم و جامعه باشند.

هادی نسب ادامه داد: یکی از جرائم شایع که به شدت امنیت عمومی جامعه را به مخاطره انداخته و به احساس امنیت عمومی، آرامش ذهنی و سلامت افراد آسیب وارد می‌کند، سرقت از منزل است که ضرورت و اهمیت برقراری نظم و امنیت ایجاب می‌کند که پلیس با پیشگیری و کشف جرم به دستگیری سارقین اقدام کند.

هادی‌نسب عنوان کرد: در مقابل نیز انتظار می‌رود شهروندان ضمن اتخاذ تدابیر لازم به منظورحفظ اموال خود، توجه و دقت‌نظر بیشتری نسبت به حضور و سکونت افراد غیربومی در شهرستان داشته باشند.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.