فرماندار اشکذر گفت: باید با برنامه ریزی، ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمد‌های پایدار، وابستگی جامعه هدف کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در جریان بازدید از یک کارگاه تولید ادوات کشاورزی و باغداری گفت: با توجه به سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف توانمندسازی و استقلال خانواده‌های مددجویان برای کسب درآمد، باید با برنامه ریزی، ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمد‌های پایدار، وابستگی جامعه هدف کاهش یابد.

او افزود: از فعالیت استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق و فعالیت‌های نوآورانه بویژه در حوزه‌های کشاورزی و دامداری حمایت خواهیم کرد.

هادی نسب بیان داشت: کمک به گسترش طرح‌های نوآورانه و فناورانه به منظور توسعه و افزایش تولیدات دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سطح درآمد مددجویان را بدنبال خواهد داشت.

همچنین محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در این بازدید با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش سطح رفاه مددجویان، ایجاد اشتغال پایدار است، اعلام کرد: آمادگی لازم برای حمایت و به کارگیری طرح‌های آزموده شده از سوی پارک علم و فناوری را داریم.

به منظور حمایت از رونق اقتصادی و رفع موانع تولید فرماندار اشکذر و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از یک کارگاه تولید ادوات کشاورزی و باغداری بازدید کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.