مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: برای اولین بار به صورت آزمایشی پاکت قیمت را با امضای دیجیتال تحویل می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در آئین رونمایی از پروژه‌های هوشمند شهرداری تهران که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: برنامه تهران هوشمند یک برنامه محوری شهرداری است که به منظور بازنگری استاندارد‌ها در حوزه شبکه و در حوزه نرم افزار به یکپارچگی نرم افزار‌ها به ریل گذاری پرداخته است.

وی ادامه داد: اقدام ما در این برنامه بازخورد گرفتن دائم از شهروندان بوده است شهرداری در این برنامه از مردم می‌خواهد با عکس و فیلم و ارسال موقعیت مکانی معضلات اطراف خود را گزارش کنند همچنین ما از طریق هوشمند سازی سامانه ۱۳۷ سعی کردیم کیفیت و کمیت خدمات را بهبود ببخشیم.

فرجود با بیان اینکه شهرداری شهامت استفاده از فن آوری نوین که ریسک دارد را پذیرفته است اظهار کرد: نوآوری در توسعه خدمات و در تعامل با بخش خصوصی و قانونگرایی است حتی اگر این فناوری‌ها چالش‌هایی را بوجود آوردند، زیرا استفاده از هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و.. در خدمت ارائه خدمات بهتر است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه تغییر فرهنگ و تحول در شهرداری جدی است گفت: سعی کرده‌ایم با صبوری و همکاری این کار را انجام دهیم شب گذشته در مراسم نهایی جشنواره وب و موبایل ایران در بخش سازمان‌های دولتی هم از دید مردمی و هم از دید کارشناسی سامانه تهران من رتبه اول را کسب کرد.

وی با اشاره به سامانه مدیریت الکترونیک شهرداری تهران اظهار کرد: این سامانه از مهمترین زیرساخت‌های شهرداری محسوب می‌شود وبا همکاری همه بخش‌های شهرداری به دنبال حذف گردشگر کار درستی است و برای اولین بار به صورت آزمایشی پاکت قیمت را با امضای دیجیتال تحویل می‌گیریم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار