مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری درباره کیف پول توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرجود مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در آیین رونمایی از پروژه‌های ۱۰ گانه مرکز آمار و رصد شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌هایی که امروز رونمایی می‌شوند اظهار کرد: ما سعی کردیم تغییر رویکردی در مرکز آمار بدهیم و به سمت تحلیل برویم.

وی ادامه داد: به سمت پیش بینی می‌رویم و پس از آمار به دنبال تحلیل و تشخیص هستیم و به آینده فکر می‌کنیم. خوشبختانه می‌بینیم پروژه‌هایی که امروز اینجا وجود دارند تحلیل‌هایی درباره پیش‌بینی آینده ارائه می‌کنند و امیدواریم در گام آخر این مسیر از داده‌ها و برای تجویز استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر از فناوری‌های نوین استفاده کرده‌ایم و در بسیاری از پروژه‌ها هوش مصنوعی رکن اصلی بوده است. ما به دنبال قابل استفاده کردن داده‌ها برای شهر و در نتیجه تصمیم گیری هستیم.

فرجود ادامه داد: باز کردن داده‌های شهری از جمله اقدامات دیگر ما است که محققان و پژوهشگران و کسانی که می‌خواهند به مردم خدمت بدهند از این داده‌ها می‌توانند استفاده کنند.

وی با اشاره به پرداخت‌های شهری اظهار کرد: بستری را فراهم کردیم تا تمام کیف پول‌های شهری بتوانند از آن استفاده کنند و آنچه در زیست بوم شهر تهران در شهرداری وجود دارد، بتواند از کیف پول‌ها استفاده کند تا مردمبه جای کیف پول نقد، با تلفن همراه خود پرداخت‌ها را انجام دهند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار