معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۲۰ هزار تست کرونا در استان اصفهان انجام شده که از این تعداد تست ۱۵۱ هزار نفر مثبت کرونا بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،،کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۲۰ هزار تست کرونا در استان اصفهان انجام شده که از این تعداد تست ۱۵۱ هزار نفر مثبت کرونا بوده است.۱۲ مادر همراه با ۹ نوزاد مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، سن این نوزادان کمتر از ۲۰ هفته بوده است و سه نوزاد نیز از مرگ نجات یافته‌اند.

او ادامه داد: ۱۹۴ نفر از فوتی‌های کرونا در اصفهان نیز زیر ۱۸ سال بوده‌اند، هزینه هر تست کرونای انگلیسی ۸ میلیون تومان است.


 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در هفته جاری حدود چهار هزار واکسن تحویل استان می‌شود و در نظر داریم تا پایان امسال واکسیناسیون کادر درمان در بخش دولتی و خصوصی انجام شود.در این زمینه تاکنون ۱۲ شهید مدافع سلامت داشته‌ایم.


کلیدری ادامه داد: کادر درمان همواره نسبت به عادی انگاری‌ها در اصفهان گلایه دارند. برآورد ما این است که احتمالاً از نیمه دوم اسفند شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و باید محدودیت‌ها را اعمال کنیم.

 

انتهای  پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۶:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
هممون می میریم