پهلوان از اعزام تیم‌های واکنش سریع و ارسال محموله‌های اقلام امدادی از خوزستان به سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۳ تیم واکنش سریع و ۴ محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر استان راهی منطقه زلزله سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

او افزود: با توجه به شرایط سخت مردم متاثر از زلزله پنجشنبه شب در منطقه سی سخت و به منظور تسریع در عملیات امداد رسانی این تیم‌ها به منطقه اعزام شده اند و دیروز نیز یک محموله اقلام امدادی شامل؛ مواد غذایی، چادر، پتو و... به منطقه مذکور ارسال شده است.

پهلوان اظهار داشت: در بخش پشتیبانی از عملیات امدادرسانی نیز علاوه بر محموله امدادی که در ساعات اولیه وقوع این زلزله از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان به منطقه متاثر از این رویداد ارسال شده بود، تاکنون ۳ محموله دیگر امدادی شامل اقلامی نظیر چادر‌های اسکان، مواد غذایی و نایلون پوششی به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است.

پنجشنبه شب زلزله‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر شهر سی سخت در شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد را لرزاند و به حدی شدت این زلزله بالا بود که ساکنان شهرستان‌های همجوار از جمله یاسوج زمین لرزه را احساس کردند، این حادثه خسارت‌های زیادی در پی داشت، ولی تلفات جانی در پی نداشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.