فروغ عباسی در مارپیچ کوچک برای کسب بهترین نتیجه با رقبا مسابقه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: در ادامه مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسکی آلپاین که به میزبانی کورتینا ایتالیا در حال برگزاری است، فروغ عباسی ورزشکار فارسی از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز شنبه دوم اسفندماه در مانش اول بخش مارپیچ کوچک با شماره ۹۰ با برترین‌های اسکی دنیا رقابت می‌کند و در صورت کسب امتیازات لازم راهی مانش دوم می‌شود.

او، بیان کرد: عباسی پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه در پایان مسابقات مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان با ثبت زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه در مانش نخست موفق به راه‌یابی به مانش دوم این مسابقات نشد.

ملی‌پوشان ایران سه‌شنبه ۲۸ بهمن وارد ایتالیا شدند و با توجه به قوانین سخت‌گیرانه میزبان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اسکی‌بازان ایران عملا فرصتی برای تمرین پیدا نکردند و همین موضوع باعث شد در رقابت مارپیچ بزرگ به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نکنند.

فروغ عباسی متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شهر شیراز است و سابقه حضور در دو المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ زمستانی را دارد.

عباسی در دوره بیست و دوم بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافت و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی، با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در تورنمنت بین المللی اسکی آلپاین در لبنان، عنوان مدال‌های طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری و کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات آسیایی اسکی از دیگر افتخارات فروغ عباسی بشمار می‌رود و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ علاوه بر پرچمداری کاروان اسکی ایران، مشعل این بازی‌ها را هم به مسافت ۲۰۰ متر حمل کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.