گراوند گفت: آموزش فرهنگ و قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیراله گراوند فرماندار ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام ، در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان مدارس ، گفت: لازمه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، فرهنگ سازی است و اقدامات فرهنگی در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ،کاهش بار ترافیکی ، تصادفات شهری و افزایش ضریب امنیت تاثیرگذار است.

فرماندار ایلام ادامه داد: آموزش فرهنگ و قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان یک ضرورت است و در زمان حال با توجه به شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا و ادامه روند آموزش به صورت مجازی ، کارگاه‌های آموزش فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید به صورت مجازی دنبال شود.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام نیز با اعلام کمک و مساعدت مالی فرهنگیان شهرستان ایلام به مبلغ بیش از ۲۲۰میلیون تومان جهت تهیه تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ، از همت بلند و خیرخواهانه جامعه فرهنگی شهرستان ایلام قدردانی نمود.

او اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام با همکاری اداره کل ، ۵۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع نموده است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح مدارس به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد و اجرای مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور در محل دبیرستان فرزانگان شهر ایلام و حضور فرهنگیان در مراسم رژه خودرویی و موتوری در روز ۲۲بهمن ارائه نمود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.