استاندار اردبیل گفت: ۸۰۰ هزار باطری در سال آتی در استان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره۲ گفت: مشکلات واحد ریسندگی، تولیدی نخ بافندگی برای فرش ماشینی و دست بافت نیز مورد بررسی قرار گرفت و تسهیلات لازم و تامین ارز برای این واحد هماهنگی شده که در سال آتی ظرفیت تولید این واحد به ۳برابر افزایش می یابد.

او ادامه داد: با تامین ارز مورد نیاز  و رفع موانع موجود میزان اشتغال در این واحد از۶۰نفر به ۱۵۰ نفر افزایش می یابد و شاهد رونق و جهش مناسب در این واحد خواهیم بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: حمایت از تولید و حرکت به سمت توسعه نشان از توسعه همه جانبه بخش صنعت در کشور است که در تبصره ۱۸  استان اردبیل رتبه اول را از آن خود کرده است.

او گفت: استان اردبیل در ۱۱ ماه گذشته در زمینه صدور پروانه بهره برداری۲۰۳ پروانه از طرف صنعت معدن و تجارت با۸۱درصد افزایش  رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

بهنام جو با بیان اینکه این موفقیت ها در سایه همکاری و همدلی همه مسوولان حادث شده است افزود: به غیر از حوزه صنعت در حوزه های کشاورزی و گردشکری نیز گشایش بسیار خوبی صورت گرفته در صورتی که در حوزه گردشگری زیرساخت ها آماده شده تا در سال آینده با حضور گردشگران و برگشتن به وضعیت عادی کرونایی جهش خوبی در پذیرش مسافر اتفاق می افتد.

استاندار اردبیل به همراه معاون اقتصادی خود از تعدادی واحد تولیدی دارای موانع بازدید و نسبت به حل مشکلات قول مساعد داد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.