مجید صابری راد گفت :اسکیت بازان خراسان شمالی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور با کسب چندین عنوان خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رئیس هیات اسکیت خراسان شمالی گفت : پرستش روشندل، در رده سنی متولدین۸۴ موفق به کسب دو مقام اول در ماده ۱۰۰ متر و ۱ lap شد و پارسا رحمانی نیز در رده سنی متولدین ۸۵ موفق به کسب مقام اول در ماده ۱۰۰ متر و مقام دوم در ماده ۱ lap شد.

مجید صابری راد افزود: نارنین عبدی نیز در رده سنی متولدین ۸۴ موفق به کسب مقام سوم در ماده ۱ lap شد.


بیشتر بخوانید 


او گفت : همچنین ویانا اعظمی در ماده ۱۰۰ متر موفق به کسب مقام دوم و ونوس خدابنده‌لو در ماده ۱ lap مقام سوم را از آن خود کرد.

صابری راد افزود : مسابقات اسکیت دستجات آزاد قهرمانی کشور در دو ماده ۱۰۰ متر و ۱ lap (۴۰۰ متر) در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی آکادمی اسکیت مجموع آزادی تهران برگزار شد.

صابری راد با اشاره به اینکه اسکیت بازان نوجوان خراسان شمالی همیشه عناوین نخست بخش سرعت مسابقات کشوری را از آن خود کرده اند، تصریح کرد: در سه سال اخیر با سرمایه گذاری و پرورش استعداد در رده‌های سنی پایه، این هیات در رده بندی فدارسیون به رده یازدهم صعود کرده است.

او افزود: تاکنون ۹ نفر از ورزشکاران اسکیت استان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و بانوان استان در رده سنی پایه همیشه در بخش سرعت اسکیت صاحب عنوان شده اند.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.