نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس بر تسریع تکمیل پروژه‌های فاضلاب به منظور انجام آسفالت معابر شهری در حوزه انتخابیه تاکید کرد.

قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به سفر صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان به منظور بررسی مشکلات آب و فاضلاب حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب دشت آزادگان در دستورکار قرار گرفت.

او بهره مندی ساکنان شهرستان از خدمات زیربنایی را از مطالبات و حقوق شهروندان عنوان کرد و افزود: اعتبار تامین شده با استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب در شهر سوسنگرد هزینه خواهد شد که از آن جمله می‌توان به تکمیل پروژه در منطقه کوی مشروطه در شهر سوسنگرد اشاره کرد.

ساعدی بیان داشت: اجرای خط اصلی حدف اصل خیابان غدیری تا ایستگاه شماره ۱۴، تکمیل منطقه نخلستان، تکمیل منطقه کشتارگاه، کوی ولایت، کوی ابوذر، ساخت ایستگاه پمپاژ شماره ۱۴، ساخت ایستگاه پمپاژ ۱۵ مربوط به مسکن مهر، بازسازی و مرمت تصفیه خانه، ساخت لیفت در ایستگاه‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در ادامه به پروژه‌های فاضلاب شهر بستان اشاره و تصریح کرد: بازسازی ایستگاه پمپاژ شماره ۲، ترمیم و بهسازی خطوط اصلی خیابان‌های بخشداری، چمران و شماریه ۲ و همچنین بهسازی خطوط شبکه فرعی بخشداری امام، چمران و شماریه ۲ در شهر اجرا می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: به منظور بهره مندی ساکنان شهرستان هویزه از خدمات زیربنایی و رفع مشکلات فاضلاب شهری با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز پروژه‌هایی از جمله توسعه کوی سلمان فارسی، توسعه کوی رسالت، منطقه اهل جرف، کوی حمزه، کوی شهرداری، توسعه کوی علامه فاز یک و ۲، ساخت ایستگاه پمپاژ شمالی و ساخت ایستگاه پمپاژ جنوبی به مرحله خواهند رسید.

ساعدی ترمیم و بهسازی خطوط انتقال آب بین ایستگاه‌ها و شبکه‌های فرعی جمع آوری فاضلاب در شهر رفیع از دیگر مصوبات عنوان کرد و ادامه داد: امضای تفاهم نامه‌های مذکور با حضور صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان و حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه انجام شد.

اتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.