معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای اجرای طرح تشدید بازار و نظارت بر عرضه مرغ در هفته جاری، پرونده تخلفاتی ۱۶ واحد مرغداری استان برای رسیدگی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری  ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل‌شده برای مرغداران متخلف را حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع گوشت مرغ که از عمده کالا‌های مورد نیاز مردم محسوب می‌شود، بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه نیز در بازدید از کشتارگاه‌های مرغ استان، یکی از اولویت‌های این سازمان را رصد و نظارت بر مراکز عرضه مرغ اعلام کرد و گفت: با متخلفان عرضه مرغ در سطح عمده فروشی و خرده فروشی بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌شود.

محسن دارابی افزود: براساس آنالیز قیمت گوشت مرغ، فروش هر کیلومرغ گرم بیش از ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان تخلف محسوب می‌شود.

او اظهار داشت: موجودی مرغ در سردخانه‌های استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به منظور رسیدن تعادل عرضه و تقاضا و کاهش قیمت مرغ در بازار روزانه ۴۰ تن مرغ منجمد با نظارت مستقیم این سازمان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه ۲ کشتارگاه مرغ در شهرستان کرمانشاه وجود دارد، گفت: تنظیم و تعادل بازار مرغ یکی از اولویت‌های برنامه‌های بازرسان این سازمان است که با همکاری تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به طور مستمر حلقه‌های زنجیره تولید، تأمین و عرضه مرغ رصد و پایش می‌شود.

دارابی اضافه کرد: بی‌مبالاتی و بی‌نظمی در تولید، تأمین و توزیع مرغ به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی نیز با مواجهه با تخلفات آن صورت می‌گیرد و نظارت بر عرضه مرغ باقیمت تعیین شده تشدید خواهد یافت.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.