فنی و حرفه‌ای دیواندره ۲۷۱ هزار نفر ساعت آموزش ارائه داد

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیواندره گفت:امسال ۲۷۱ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دیواندره ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا سلیمی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیواندره گفت: امسال در مجموع ۲۷۱ هزار نفر ساعت آموزش  مهارتی در این شهرستان برگزار شد و سه هزار نفر مهارت فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

او افزود: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای این شهرستان دارای ۶ کارگاه مهارت آموزی در ۲ بخش برادران و خواهران و سه آموزشگاه آزاد در بخش‌های صنعتی، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر فعال است.

سلیمی بیان کرد: امسال ۱۵۷ هزار نفر ساعت آموزش در بخش دولتی و ۱۴۲ هزار نفر ساعت در بخش خصوصی در این شهرستان در راستای اشتغالزایی و توانمند سازی نیروی کار ماهر ارایه شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیواندره با اشاره به شرایط ویروس کرونا در سال جاری آموزش‌های این مرکز بصورت مجازی و در بستر برنامه‌های تعاملی اسکای روم و شاد به کارآموزان اموزش داده شد گفت: در این راستا ۶ استاندارد آموزشی با ۳۰۰ساعت آموزش در قالب فیلم و ویدئو توسط مربیان تولید و در اختیار کارآموزان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا از بهمن ماه مرکز اموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آموزش‌های عملی را به صورت حضوری و استفاده از نصف ظرفیت کارگا‌ها و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شروع کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار