فرمانده انتظامی البرزگفت: سارق لوازم خودرو که در سطح شهرستان کرج اقدام به ۵۰ فقره سرقت کرده بودند، توسط کلانتری ۱۶ حصارک دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرزگفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه حصارک شهرستان کرج و تاثیر آن بر کاهش احساس امنیت در بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق ابتدا خودرو‌های فاقد دزدگیر پارک شده در مناطق خلوت را شناسایی کرده و به صورت انفرادی در نیمه‌های شب اقدام به سرقت لوازم آن می‌کند.

سردار  محمدیان گفت: در ادامه با بررسی جغرافیای سرقت، انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند در مناطق وقوع سرقت ها، در نهایت ماموران حین گشت زنی در یکی از نقاط خلوت، سارق را در حین سرقت لوازم یک خودرو مشاهده و بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری او شدند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهم به ۵۰ فقره سرقت از لوازم خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف و عنوان کرد که اموال مسروقه را به یک ضایعاتی در منطقه حصارک به فروش رسانده است.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه گفت: در بازرسی از ضایعات این مالخر، تعداد زیادی لوازم خودرو سرقتی از جمله: ضبط و باند، جعبه ابزار، آمپیلی و مقدار زیادی کابل برق کشف شد.

او با بیان این که متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند، افزود: از شهروندان درخواست داریم از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و مستعد برای سرقت خودداری کرده و حتما از قفل پدال و فرمان استفاده کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
فردا آزاد میشه!
تا وقتی قانون قطع انگشتان رو اجرا نکنند همین آش است و همین کاسه
آخرین اخبار