چشمان بیدار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ساوه دو سارق را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ساوه با مظنون شدن به دونفر و تعقیب و مراقبت، این دو را حین سرقت غافلگیر کرده و دستگیر کردند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ساوه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی، به رفتار ۲ نفر از افرادی که در میان خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان پرسه می‌زدند، مظنون شده و آن‌ها را تحت تعقیب و کنترل قرار دادند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا این که افراد مذکور پس از چند بار تجسس در میان خودروها، تلاش داشتند که با بازکردن درب یک خودرو اقدام به سرقت محتویات داخلی آن کنند.

او اضافه کرد: در حین این کار بلافاصله ماموران انتظامی برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شده و پیش از این که سارقان بتوانند از محل متواری شوند، در یک عملیات تعقیب و گریز، خودروی آن‌ها را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: از این دو نفر سارق محتویات داخلی خودرو ۱۸ میلیون ریال کارت شارژ و مبالغی وجه نقد کشف شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.