فرماندار قصرشیرین گفت : جاده مرزی نفت‌شهر به قصرشیرین با توجه به نامناسب بودن وضعیت آن با ۱۱۰میلیارد ریال اعتبار بهسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : ۱۱۰میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۶۰ کیلومتر راه ارتباطی جاده نفت شهر به قصرشیرین اختصاص یافته است.

او با اشاره به میزان تصادفات در منطقه، گفت : از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در شهرستان قصرشیرین هستیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: این کاهش تصادفات نتیجه نظارت‌های پلیس، رفع نقاط حادثه خیز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم است.

تاتار ادامه داد: با توجه به اینکه قصرشیرین در ماه‌های آینده شاهد بازسازی روستا‌های نوار مرزی و بازگشت مرزنشینان خواهد بود از این رو باید ادارات خدمات‌رسان آمادگی بیشتر و همچنین خدمات‌رسانی مطلوبتری را به مردم داشته باشند.

او به احتمال تصویب منطقه آزاد تجاری اشاره کرد و افزود: این موضوع از دیگر اتفاق‌های مهم و مثبت برای این شهرستان است که به زودی انجام می‌شود و از این رو می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمات مورد نیاز در این ارتباط آمادگی لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.