نماینده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب گفت : منطقه آزاد قصرشیرین در کمیسیون فرعی رای آورده است و اکنون باید دید نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام چه خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب با بیان اینکه منطقه آزاد قصرشیرین در کمیسیون فرعی رای آورده است، گفت : اکنون باید دید نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام چه خواهد بود و ان‌شاءالله شاهد تصویب آن در کمسیون اصلی باشیم.

او گفت : رایزنی‌های لازم با دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته است و اکنون پیگیر آن هستیم.

او افزود: به نظر بنده معرفی هشت منطقه ازسوی دولت جهت منطقه آزاد غیرکارشناسی بوده، بلکه باید براساس اولویت‌ها تفکیک صورت می‌گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه منطقه آزاد قصرشیرین در کمسیون فرعی رای آورده است، افزود: اکنون باید دید نظر مجمع تشخیص چه خواهد بود و ان‌شاءالله شاهد تصویب آن در کمسیون اصلی باشیم.

حیدری، شهرستان قصرشیرین را متفاوت‌تر از دیگر مناطق معرفی شده جهت منطقه آزاد دانست و با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت‌های خوبی بهره می‌برد، گفت: تصویب این طرح نه تنها در جغرافیای سه شهرستان سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب، بلکه در کل استان موثر خواهد بود و اثرات مثبتی خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.