نیکونژاد گفت: چهار هزار دست لباس ورزشی با عنوان طرح منش پهلوانی دوخته و به ورزشکاران استان تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد مهدی نیکونژاد دبیر کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به دوخت ۴۰۰۰ دست لباس ورزشی با نشان دومین کنگره ملی شهدای استان،گفت: این لباس‌ها با عنوان طرح "منش پهلوانی" و با نام و یاد شهدای استان دوخته و تحویل ورزشکاران می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۳۰ تیم ورزشی در پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان شکل گرفته است، افزود: این لباس‌ها به ورزشکاران این تیم‌های ورزشی اهدا می‌شود تا ادامه دهنده‌ی راه و مسیر شهدا‌ها باشند.

نیکونژاد با بیان اینکه این لباس‌های ورزشی با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال و با همکاری اسپانسر تیم‌های ورزشی استان دوخته می‌شود، گفت: تا کنون تعدادی از این لباس‌ها دوخته شده و تا پایان سال ۴۰۰۰ لباس ورزشی دوخته خواهد شد.

دبیر کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به طرح "سکوی قهرمانی" از دیگر طرح‌های این کمیته در کنگره شهدای استان، افزود: در راستای این طرح ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در سطح استان ایجاد می‌شود که تاکنون ۱۸ هزار متر مربع آن محقق شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.