صیدی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواست،کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان شهرداری سنندج در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان از بحران‌های ناگواری بود که زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داد و مردم هیچگاه تلاش جهادگونه کادر درمان در یکسال اخیر را از یاد نخواهند برد.

او افزود: بعد از کادر درمان نیرو‌های خدوم و زحمتکش خدمات شهری شهرداری‌های سراسر کشور هم در طول یکسال اخیر با تلاش مضاعف در راستای خدمت صادقانه و کاهش شیوع این ویروس منحوس بصورت شبانه روزی تلاش کرده‌اند.

شهردار سنندج تولید واکسن کرونا و تزریق فاز اول به کادر درمانی کشور را یکی از خوشایندترین خبر‌ها اعلام کرد و گفت: ازرییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان درخواست می‌شود، کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان‌های خدوم این شهرداری به دلیل شرایط خاص کاری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

صیدی از شهروندان هم درخواست کرد: با تداوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی یار و یاور کادر درمان بوده و گام مهمی در جهت ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.