سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در بازدید از روستای شکاره، از محرومیت و نبود امکانات در این منطقه انتقاد کرد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از روستای شکاره در بخش مرکزی این شهرستان گفت: محرومیت از امکانات اولیه برخی روستا‌های این بخش غیر قابل قبول است.

او با بیان اینکه عشایر و روستاییان ذخایر این انقلاب و مورد توجه ویژه نظام هستند، افزود: روستا‌ها و روستاییان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل بهره‌گیری شود.

بندری با اشاره به فقدان روشنایی در روستای شکاره، اظهار داشت: این وضعیت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید ظرف ۲۴ ساعت آینده روشنایی روستا انجام شود، چراکه شهرستان بندر ماهشهر با این همه ظرفیت نباید روستا‌های آن از بدیهی‌ترین امکانات محروم و روستاییان آن در رنج و عذاب باشند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بیان کرد: دستگاه‌های متولی با همکاری و مشارکت صنایع پتروشیمی باید در جهت رفع مشکلات و تأمین امکانات لازم در روستا‌ها تمام تلاش خود را به کار ببندند.

بندر ماهشهر یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب ایران قرار دارد و بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران از دیگر شهر‌های این شهرستان محسوب می‌شوند و از ۲ قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده است. این شهر یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی کشور به شمار می‌رود، ضمن اینکه از یک طرف منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از طرف دیگر اداره بنادر و کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای را به این شهر داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.