فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیری فردی که دراثر تیراندازی در یک جشن عروسی باعث قتل دو کودک ۵ و ۷ ساله شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ اسحاق دریجانی فرمانده انتظامی ریگان گفت: قاتلی که دراثر تیراندازی هوایی درعروسی در ریگان  باعث مرگ دو کودک ۵ و ۷ ساله شده بود، دستگیر شد.

او افزود: فروردین ماه سال ۱۳۹۷ خبر وقوع تیراندازی و کشته شدن ۲ کودک در یک مراسم عروسی به پلیس گزارش شد.

دریجانی بیان کرد: با حضور ماموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد فردی ۲۸ ساله با هویت مشخص با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی در این مراسم جشن کرده است.

فرمانده انتظامی ریگان تصریح کرد: متاسفانه درحین این رسم چند گلوله به سر و صورت دو پسر بچه ۵ و ۷ ساله برخورد کرد.

سرهنگ دریجانی ادامه داد: این ۲ کودک مصدوم جهت درمان به بیمارستان منتقل، اما متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می‌شوند که در این رابطه ماموران پلیس با توجه به فرار عامل تیراندازی، تحقیقات و پی جوئی‌های لازم را برای دستگیری وی در دستور کار قرار دادند.

دریجانی تاکید کرد: در نهایت به رغم گذشت حدود ۳ سال از این حادثه، متهم با همکاری ریش سفیدان در شهر"ریگان"دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به معرفی این فرد به مراجع قضایی اظهار کرد: متأسفانه در برخی نقاط شهرستان به خصوص در مناطق روستایی، رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن و عروسی رایج است که این مسئله مانند این حادثه ناگوار به جز داغدار شدن خانواده‌ها ثمره دیگری در بر ندارد و برچیده شدن این رسم نادرست مورد تاکید است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۱:۲۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
البته اگر حکم اعدام شما با ریش سفیدی بزرگان نشکنه اما عجب رسم مسخره ای است مگه خوشحالی به شکل دگه ای نمیشه که باید حتما شلیک کنن حالا اگه شلیک نشه عروسی رسمیت نمیگیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
این بار واقعاً فقط اعدام
آخرین اخبار