دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص عدم برگزاری یک نوبت از امتحانات مجازی این دانشگاه در روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش  حوزه داتشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه به دلیل اقدام غیرحرفه‌ای شرکت پیمانکار مبنی بر کاهش پهنای باند اینترنت دانشگاه از ۸Gbps به ۱۰۰Mbps، امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۴:۴۵ دچار اختلال شد.

لازم به توضیح است که اختلال مذکور صرفا به دلیل کاهش پهنای باند از طرف شرکت مذکور بوده و ارتباطی به سامانه آموزش مجازی دانشگاه ندارد.

دانشگاه آزاد اسلامی از بابت مشکل پیش آمده از تمامی دانشجویان، اساتید و همکاران محترم دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه عذرخواهی می‌کند و به جد در حال تدبیر برای جلوگیری از تکرار مجدد این مشکل است.

دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که ضمن برگزاری کلاس‌های بالغ بر ۱ میلیون دانشجو در سامانه‌های مجازی، بزرگترین دانشگاه مجازی خاورمیانه است و در ایام امتحانات ترم جاری هم حدود ۴ میلیون نفر-آزمون در سامانه‌های مجازی دانشگاه با موفقیت برگزار کرده و ضمن پذیرش برخی ضعف‌ها و اشکالات در سامانه‌های مجازی خود، به جد به دنبال ارتقای سامانه و ارائه سرویس بهینه درخور شان دانشجویان، اساتید و همکاران محترم است.

گفتنی  است که برای آزمون‌هایی که در ساعت مذکور دچار اختلال شده، برنامه ریزی و هماهنگی توسط واحد‌های دانشگاهی صورت گرفته و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی دانشگاه آزاد
۱۱:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
با استادی که می‌گوید من امتحان کتبی آنلاین قبول ندارم حضوری بیا دانشگاه امتحان بده چه کنیم؟ مگه ما مسخره استاد و دانشگاه آزاد هستیم؟ هر چی زنگ زدیم که امتحانات به صورت کتبی و عادی برگزار کنید قبول نکردند و فقط گفتند کتبی آنلاین! حالا هم نمره مارو کم کردند به بهانه اینکه در امتحان تقلب شده! از اون ور همین استاد خودش می‌گفت امتحان اوپن بوکه! اصلا نوار ضبط شده کلاس موجوده حالا با استادهای آلزایمری مثل این استاد چه باید کرد؟ چرا کسی بر کار اساتید ارشد دانشگاه بازرگانی امیدیه نظارت نمی‌کند؟ چرا استاد با اعصاب و روان آدم بازی می‌کند؟ چرا آموزش فقط طرف استاد را می‌گیرد؟ چون استاد مدیر گروه و جز هیت علمی است می‌تواند هر کاری خواست بکند؟ چرا وقتی سؤال‌ها مفهومی است و من با هزار زحمت جواب دادم و با استرس که یک وقت برق نره به موقع بار گزاری کردم باید نمره‌ام اینقدر پایین باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی ارشد آزاد
۱۱:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
آیا واقعا به اعتراضات دانشجویی در مورد آزمون کتبی آنلاین پایان ترم رسیدگی می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا اساتیدی که نمره را حتی با وجود برگه ثبت و بارگزاری شده کم می دهند و به بعضی با وجود برگ سفید نمره عالی می دهند نظارت می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دانشگاه امیدیه که رو همه رو سفید کرده؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه مجازی خاورمیانه با بزرگترین آمار تقلب مجازی در خاورمیانه!
آخرین اخبار