سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان توضیحاتی درباره مشکلات دانشجویان برای انتخاب واحد ترم بهمن و تدابیر این دانشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خانواده‌ها نگران انتخاب واحد و ثبت نام فرزندان خود نباشند. دانشگاه ازاد ثبت نام و انتخاب واحد را برای تک تک دانشجویان انجام می‌دهد.  

او ادامه داد: آغاز سال تحصیلی امسال به دلیل شرایط کرونایی بیش از یک ماه به تعوق افتاد و  این مسئله باعث شده است که انتخاب واحد دانشجویان با امتحانات همزمان شود. این انتخاب واحد همزمان به این دلیل است که دانشجویان از شروع ترم تحصیلی جدید عقب نمانند و دروس خود رد در موعد مقرر شروع کنند.

۱ تا ۶ اسفند مرحل دوم انتخاب واحد شروع می شود 

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اگر به هر دلیل در موعد مقرر  دانشجویان نتوانند انتخاب واحد کنند، هیچ نگرانی نداشته باشند و مجددا از ۱ تا ۶ اسفند ماه سال جاری سامانه مجددا در کلیه رشته‌ها در تمام مقاطع با نوبت بندی که اعلام شده دوباره باز می‌شود. اگر دانشجویان به هر دلیلی در این فرصت دوم «۱ تا ۶ اسفند» دانشجویی نتواند انتخاب واحد کند در تاریخ ۹ تا ۱۴ اسفند ماه که زمان در نظر گرفته شده برای حذف و اضافه دروس دانشجویان است می‌توانند دروسی را که می‌خواهند حذف، اضافه یا انتخاب کنند.  

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد بیان کرد: اگر باز هم دانشجویی در این  چند مرحله نتواند انتخاب واحد کند دانشجویان هیچ نگرانی نداشته باشند. دانشگاه آزاد تا ثبت نام و انتخاب واحد را برای دانشجویان انجام ندهد سامانه‌های در نظر گرفته شده را نمی‌بندد.  

حیدری اضافه کرد: دغدغه‌ی دانشجویان را داریم و وام دانشجویی در صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

او اظهار کرد: این وام به صورت قسط بندی شده هم در خود واحد‌های محل تحصیل دانشجویان انجام می‌شود و هم دانشجویان می‌توانند از بانک‌های عامل  طرف قرارداد دانشگاه وام قرض الحسنه  دریافت کنند. با به وجود آوردن این شرایط دانشجویان نباید نگران پرداخت شهریه باشند.  

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: اگر به هر دلیلی وام درخواستی دانشجو برای پرداخت شهریه در موعد مقرر مثل زمان ثبت نام و انتخاب واحد آماده نشده باشد حتما در تاریخ‌های ۱ تا ۶ اسفند  مراحل پرداخت وام آن‌ها انجام می‌شود. هیچ جای نگرانی در تقسیط، پرداخت وام، ثبت نام و انتخاب واحد وجود ندارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار