مشاور رئیس دانشگاه آزاد گفت: جلسه دانشجویان دکتری با طهرانچی منجر به ابلاغ متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی‌اکبری، مشاور رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به ابلاغ دستورالعمل «متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله‌های دکتری تخصصی» به واحد‌های دانشگاهی، اظهار کرد: پیرو جلسه‌ای که روز ۲۹ دی جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد با طهرانچی داشتند، ریاست دانشگاه پس از استماع سخنان، دغدغه‌ها و انتقادات دانشجویان نسبت به موضوعات مربوط به پیش دفاع و ارائه مقاله و جمع‌بندی مطالب مطرح شده، دستور تشکیل کارگروه ویژه‌ای را صادر کردند.

او ادامه داد: در این راستا کارگروهی متشکل از مدیران کل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت‌های «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» مأموریت یافتند تا مشکلات دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه را رفع کنند. پس از بررسی جلسات متعدد، در نهایت متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله‌های دکتری تخصصی تهیه و تنظیم و به واحد‌های دانشگاهی ابلاغ شد.

علی‌اکبری ادامه داد: دانشجویانی که در اولین دوره پیش دفاع متمرکز، کفایت دستاورد‌های علمی را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند نسبت به اصلاحات رساله طبق نظر هیأت تخصصی اقدام کرده و پس از تأیید مدیر هیأت تخصصی، مطابق با شرایط بخشنامه‌های سال ورود خود (داشتن مقاله موظفی دفاع) پس از ثبت‌نام نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بدون پرداخت شهریه، تا ۳۱ بهمن ۱۴۰۰ از رساله خود دفاع کنند، در غیر این صورت باید در پیش دفاع متمرکز بعدی شرکت کنند.

او تأکید کرد: تاریخ‌های درج شده در بخشنامه مذکور غیرقابل تمدید بوده و دانشجویان حائز شرایط برای استفاده از شرایط این متمم بخشنامه باید تا قبل از تاریخ‌های اعلام شده، اقدام کنند و ملاک عمل برای تمامی واحد‌های دانشگاهی، بخشنامه مورخ ۷ اسفند ۹۸ و متمم ابلاغی جدید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
پیش بسوی یکصد هزار فارغ التحصیل دکترای بیکار دانشگاه ازاد در سال 1400
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
واحد بهبهان رو حذف کنند تا ارسال کننده این پیام رضایت بدهد
آخرین اخبار