سردار مفخمی گفت: نقش عمل و پژوهش به عنوان یکی از محور‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نقش عمل و پژوهش به عنوان یکی از محور‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب و به عنوان آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است.

سردار مفخمی با اشاره به برخی از محور‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان ضروریت‌هایی در انجام ماموریت‌های جامعه محور و مردم مدار پلیس گفت: در برنامه ریزی‌های مشاوره‌ای و مددکاری پلیس استان مرکزی حرکت در مسیر علم و پژوهش محوری با رویکرد کاربردی سازی مطالعات در دستور کار قرار گیرد.

او اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در نگاهی به گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی؛ منظر، سیاست‌ها و راهبرد‌های آینده را در بخش‌های مختلف ترسیم می‌کند که می‌توان از این آموزه‌ها جامع و کامل به شکلی اثربخش در توسعه خدمات استفاده کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ترویج عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه را از دیگر محور‌های این بیانیه عنوان کرد وافزود: وظیفه نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی جامعه محور و مردم مدار آن است که در تمامی ماموریت های، فرهنگ و شاخصه‌ها اخلاق و معنویت برگرفته از آموزه‌های اسلامی ساری و جاری باشد.

او تصریح کرد: برجسته کردن ارزش‌های معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، توکل و ایمان در خود و در جامعه انتظاری است که باید یک مشاور و مددکار بدان تجهیز باشد و در تسری این فرهنگ و صفات به جامعه هدف خود نیز تلاشی مضاعف و اثرگذار داشته باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.