رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: گزارش آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان بصیر واقع در منطقه کمپلو در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را جدا شدن شیلنگ گاز آبگرمکن اعلام کرد و افزود: شعله‌های حریق از آبگرمکن به لوازم منزل سرایت کرد و دود غلیظی در منزل مسکونی منتشر شد، همچنین آتش نشانان با قطع برق و گاز ساختمان مسکونی و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۲۲ و هفت دقیقه در منطقه پاستوریزه خیابان اول بیان داشت: شعله‌های حریق با اقدام سریع آتش نشانان اطفا شد، ضمن اینکه گزارش انحراف به راست پژو ۴۰۵ و برخورد با پایه روشنایی برق در ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه در بلوار پاسداران روبروی کوی عابدی اطلاع رسانی و منجر به مصدوم شدن راننده ۳۰ ساله خودرو شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه ماموران آتش نشانی با نصب تجهیزات ترافیکی در مسیر و همزمان با ایمن سازی راننده مصدوم را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند، تصریح کرد: آتش نشانان در همکاری با نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به جابجایی بیمار در منطقه کوی رسالت اقدام کردند.

او اظهار کرد: آتش نشانان با اعزام به منطقه سپیدار منازل امور زندان‌ها یک کودک را که در اتاق خواب منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب محبوس شده بود با گشودن درب با ابزار تخصصی نجات و به والدین تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.