رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی در اهواز طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: گزارش آتش سوزی پراید در خیابان پیشاهنگی واقع در مسیر لشکرآباد در ساعت ۸ هشت و ۵۷ دقیقه اطلاع رسانی شد.

او با اطفای سریع آتش با تلاش آتش نشانان و با استفاده از خاموش کننده پودری افزود: این حادثه که علت آن نشت بنزین از قسمت انژکتور تشخیص داده شد، تلفات جانی نداشت، همچنین آتش سوزی پایه برق در ساعت ۱۳ و ۵۱ دقیقه در منطقه کیانپارس جنب بیمارستان آریا مهار شد.

قنبری با وقوع آتش سوزی در مغازه تجاری راس ساعت ۱۴ و ۳۲ دقیقه در منطقه کمپلو خیابان فرهانی و مهار آن با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و اظهار داشت: آتش سوزی مغازه مکانیکی در ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه در مسیر پلیس راه اندیمشک که به علت اتصال سیم کشی برق در مغازه رخ داده بود و منجر به خسارت ابزارآلات مکانیکی شده بود، مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام یک دستگاه خودروی آتش نشانی در مسیر بلوار فرودگاه ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان شعله‌های حریق نیزار را مهار و دود غلیظی که موجب مزاحمت و مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند، همچنین آتش نشانان حریق پایه برق ساعت ۱۶ و ۵۷ دقیقه در منطقه علی آباد خیابان شهید کریم مقدم را مهار نمودند.

او ادامه داد: آتش نشانان آتش سوزی در اتاق خواب منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه در منطقه لشکر آباد خیابان ملک الشعرا را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های منزل مسکونی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.