رئیس مرکز بهداشت آبادان با اشاره به قرار گرفتن جنوب غرب خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی گفت: شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

نجمه آقامیری رئیس مرکز بهداشت آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  با اشاره به قرار گرفتن جنوب غرب خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و افزایش آمار بستری مبتلایان به  ویروس کرونا گفت:  برای کنترل ویروس کرونا در منطقه با توجه به برگزاری نشست های مختلف ، تصمیمات سختگیرانه ای گرفته شده است .

او ادامه داد: تشدید نظارت و رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی  ستاد ملی  مبارزه با کرونا در دستور کار مرکز بهداشت آبادان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن جنوب غرب خوزستان در این وضعیت تنها گروه یک و مشاغل ضروری اجازه فعالیت دارند .

رئیس مرکز بهداشت آبادان تصریح کرد: طی چند روز گذشته شاهد افزایش تجمعات و دورهمی های شهروندان در بوستان ها بودیم که برای کنترل این بیماری  از دیروز با سختگیری بیشتر و با همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی مقتدرتر به میدان آمدیم .

آقامیری در پایان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تمامی دستورالعمل های بهداشتی را که شامل شست و شوی  مرتب دست ها ، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی های خانوادگی است را رعایت کنند  زیرا ما در دو هفته گذشته وارد  موجی جدیدی از بیماری کرونا با شیب بسیار زیاد شده ایم.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.