رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در خصوص چرایی تاخیر ۲۰ ساله اجرای پروژه میدان بار گفت : بار‌ها و بار‌ها در این زمینه مصاحبه کرده ایم و گفته ایم این پروژه نیاز به سرمایه گذار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهودی رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه گفت : تا زمانی که سرمایه گذار پای کار نیاید، کاری از دست شهرداری ساخته نیست، چرا که زمینی برای انجام این کار در اختیار نداریم.

او گفت : ساخت میدان بار نیازمند ۵۰ تا ۶۰ هکتار زمین در محدوده خارج از شهر است تا کامیون‌ها و وانت‌ها و... وارد شهر نشوند که در حال حاضر شهرداری کرمانشاه چنین زمینی در اختیار ندارد.

این مسئول افزود: از طرفی زمین انتخابی برای میدان بار باید در محل مناسبی باشد که صنوف میوه و تره بار رغبت کنند آنجا بروند، وگرنه اتحادیه میوه و تره بار به این کار رضایت نمی‌دهد و حق هم دارند، باید میدان بار جدید در محلی مناسب احداث شود و شهرداری فعلا چنین زمینی ندارد.

فرهودی افزود: بار‌ها گفته ایم اگر سرمایه گذاری زمین مناسب داشته و برای اجرای پروژه پای کار بیاید، شهرداری همه جوره از او حمایت کرده و تمام بستر‌های لازم برای ساخت میدان بار را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: تنها مسئله‌ای که موجب شده شهرداری میدان بار جدید را نسازد بحث نبود زمین است و اگر سرمایه گذاری باشد که زمین داشته باشد شهرداری به جد پای کار است.

فرهودی در خصوص برآورد هزینه‌های لازم برای ساخت یک میدان بار جدید در زمینی به وسعت ۶۰ هکتار گفت: در این زمینه واقعا نمی‌توان اظهار نظر کرد، چرا که قیمت‌ها در حال تغییر است و نوع ساختمان و غرفه‌ها و ... با خود سرمایه گذار و سازنده پروژه است و قیمت‌ها در این زمینه متفاوت است.

او در خصوص محل مناسب برای احداث میدان بار جدید شهر هم گفت: بهترین مکان بعد از کمربندی شرقی به سمت اسلام آبادغرب است و امیدواریم سرمایه گذاری که صاحب زمین باشد پیدا شود و کار ساخت این میدان بار انجام شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.