گراوند با اشاره به اینکه کاهش رعایت نکات بهداشتی عامل تغییر وضعیت از آبی به زرد است، گفت: ۲۵ تیم سلامت بر روند فعالیت صنوف نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیرالله گراوند  فرماندار ایلام گفت: در اکثر استان‌های کشور تغییر وضعیت شیوع کرونا روی داده است، اما عامل اصلی این تغییر وضعیت، کاهش رعایت نکات بهداشتی و حضور در تجمعات و دروهمی‌ها است.

گراوند اظهار کرد: در بحث فعالیت مشاغل در زمان شیوع کرونا تابع مصوبات ستاد‌های ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم و در شرایط فعلی که وضعیت شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته است در حال حاضر گروه شغلی ۴ تعطیل بوده و در خصوص تالار‌های پذیرایی نیز نظارت‌های لازم از طریق دستگاه‌های مربوطه به صورت مستمر انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۵ تیم سلامت متشکل از دستگاه‌های اجرایی در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان بر روند فعالیت صنوف و اجرای نکات بهداشتی نظارت دارند، افزود: تا کنون ۶۴۱۰ مورد بازدید از سطح صنوف مختلف در سطح شهرستان انجام شده است و گزارش این بازدید‌ها در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مطرح و بررسی می‌شود.

فرماندار ایلام بیان کرد: ۲۶۹ مورد اخطاریه برای صنوف متخلف صادر، ۱۷۵۹ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۸۴ مورد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است همچنین ۲۷ مورد واحد صنفی نیز پلمب شده است، ۳۶ مورد گشت‌های مختلف با ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار و ۲۴۰ مورد گشت‌های مشترک بازرسی در سطح شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.