حاتم زاده گفت: تالار پذیرایی در شهر سوسنگرد به دلیل سرپیچی از مصوبات مقابله با کرونا و برگزاری عروسی در وضعیت قرمز پلمب شد.

حاتم زاده رییس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از تالار‌های پذیرایی سوسنگرد به علت بی توجهی به مصوبات قرارگاه مقابله با کرونا در شهرستان و برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز پلمب شد.

او با بیان اینکه حکم جلب قضایی برای مدیر این تالار صادر شده است، افزود: در وضعیت قرمز همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک که مایحتاج روزانه شهروندان را تامین می‌کنند، تعطیل هستند و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

حاتم زاده بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مکرر از ماسک هنگام خروج از منزل، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، عروسی، فاتحه خوانی و دورهمی‌های خانوادگی، شست و شوی دست‌ها و استفاده از ضدعفونی کننده‌های استاندارد هنگام حضور در مکان‌های شلوغ تاکید و تصریح کرد: اگر همه شهروندان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستورکار قرار دهند، شاهد کنترل و مهار بیماری کرونا ویروس خواهیم بود.

به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در بازرسی از اصناف سطح شهرستان که امروز، یکشنبه ۲۶ بهمن ماه انجام شد، ۶ تالار عروسی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم‌ها با جمعیت زیاد پلمب شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.