رییس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان از پلمب ۶ تالار عروسی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

حاتم زاده رییس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم هشدار‌ها درخصوص خطرات بیماری کرونا ویروس، همچنان بعضی از اصناف نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بی توجهی می‌کنند.

او با بیان اینکه برخورد جدی با اصناف و کسبه متخلف از زمان شیوع بیماری کرونا در دشت آزادگان براساس دستورات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در دستورکار قرار گرفته است، افزود: در بازرسی از اصناف سطح شهرستان، ۶ تالار عروسی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم‌ها با جمعیت زیاد پلمب شدند.

حاتم زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون استان خوزستان و ۱۰ شهر آن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد و مراسم‌های عروسی و ختم، اجتناب از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و حفظ فاصله اجتماعی بهترین راهکار برای مصون ماندن از این بیماری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در پایان با تاکید بر تداوم بازرسی‌ها و نظارت‌های بهداشتی در شهرستان، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف و کسبه، مراتب را گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار