مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۴۸ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ نقطه حادثه خیز جاده‌های استان ایمن سازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی  با بیان اینکه ۱۴۸ نطقه حادثه خیز در جاده‌های استان شناسایی شده، گفت:پارسال ۱۰۲ مورد بود که امسال نقاط جدیدی که بستر حادثه خیزی زیادی داشتند به آن اضافه شد.

او ادامه داد: از ابتدای امسال طی دو مرحله، حادثه خیزی ۲۴ نقطه مرتفع شد که اقداماتی از جمله اصلاح هندسی، آشکارسازی و ایمن سازی برای آن‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش قابل توجه رفع نقاط حادثه خیز استان نسبت به سال قبل هم یاد و بیان کرد: پارسال ۱۶ نقطه را اصلاح کردیم.

کرمی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری که برای رفع نقاط حادثه خیز وجود دارد، یادآور شد: اصلاح نقاط حادثه خیز را اولویت بندی کردیم و نقاطی که میزان حوادث رانندگی بیشتری دارد را در اولویت قرار داده ایم.

او تاکید کرد: رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های کرمانشاه سال آینده نیز در برنامه است، اما اینکه بتوانیم چه تعداد نقطه را اصلاح کنیم به میزان اعتبارات تخصیص یافته بستگی دارد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، برای سایر نقاط که به دلیل محدودیت اعتبارات امکان اصلاح وجود ندارد، اقداماتی مانند آشکارسازی برای کاهش حوادث انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.