فرماندار ویژه دزفول گفت: فعالیت تمام تور‌های گردشگری شهرستان تعطیل است و با آژانس‌هایی که اقدام به برگزاری تور کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: فعالیت تمام تور‌های گردشگری داخل و خارج شهرستان در تعطیل است از این رو با آژانس‌هایی که اقدام به برگزاری تور کنند برخورد خواهد شد.

او بیان داشت: بخش‌های سردشت و شهیون با توجه به مراجعه افراد به ویژه در پایان هفته برای استفاده از اماکن تفریحی به طور کلی مسدود می‌شوند و فقط اهالی اجازه تردد خواهند داشت و ۵۲ اداره در دزفول اپلیکیشن ماسک را نصب نکرده‌اند که درخواست می‌شود برای شناسایی موارد ابتلا به سرعت نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.  

فرهمندپور افزود: محدودیت‌های کرونایی شهرستان دزفول از امروز به مدت یک هفته اشاره کرد و افزود: مبادی ورودی و خروجی شهرستان دزفول در پایان هفته به صورت مطلق مسدود خواهند شد و درصورت نیاز در روز‌های هفته نیز مسدود می‌شوند.  

فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: پارک‌ها، زیارتگاه‌ها، بقاع متبرکه و اماکن گردشگری شهرستان دزفول نیز خاموش می‌شوند و بعد از ساعت ۲۱ هر خودرویی که در این مکان‌ها باشد جریمه خواهد شد و ۱۳ برنامه و سمینار در طول هفته به علت جلوگیری از شیوع کرونا در دزفول لغو شده است، گفت: اجساد افراد متوفی بین ساعت ۶:۳۰ تا هشت صبح تحویل داده می‌شوند و افراد حق برگزاری مراسم ترحیم ندارند ضمن اینکه با مجلس گردان‌ها نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۷:۳۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
یک فکر اساسی کنید اصلا محدوذدیت ها رو زیاد کنید عید هم که نزدیکه