میری گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون چهار هزار و ۴۰۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این استان با پرداخت ۱۶۱ میلیارد تومان تسهیلات صاحب شغل شدند.

محمدرضا میری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت:  چهار هزار و ۴۰۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این استان برای سه هزار و ۵۴ نفر از محل (بند ب تبصره ۱۶)، ۱۴۹ نفر از طریق اشتغال روستایی و ۳۷۱ نفر از طریق کاریابی و مابقی از طریق راهبری شغلی، اشتغال‌زایی شده است.

او خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی افراد به مددجویان مستعد تحت پوشش کمیته امداد و همچنین اقشار بیکار و نیازمندی که بتوانند برای خود اشتغال ایجاد کنند پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد است تصریح‌کرد: امسال پنج هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

امام خمینی (ره) آثار و برکات بسیاری را برای مردم کشور به ارمغان آورد از جمله انقلاب اسلامی ایران و در کنار آن تشکیل کمیته امداد که یکی از مهمترین و پرثمرترین اقدامات ایشان بود.

کمیته امداد امام خمینی(ره) در سیستان و بلوچستان ۴۳۰ هزار نفر در قالب ۱۶۹ هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
انشاالله همه از بیکاری در بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خداروشکر، انشاالله تمامی جوانان سرکار برن
آخرین اخبار