باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: موزه دفاع مقدس استان مرکزی در اراک پیشرفت ۸۵ درصدی دارد.

سرهنگ کریمی افزود: تا کنون مرکز اسناد و مدارک، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، سالن‌های آمفی تئاتر روباز و سرپوشیده و یادمان شهدای گمنام این باغ موزه به به بهره‌برداری رسیده است.

او اضا فه کرد: عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس این استان سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به همایش مدیران منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قم گفت: استان مرکزی تجربیات ارزشمند خود را در این محافل به استان‌های دیگر ارائه  می کند.

او ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی با ۱۸ اجلاسیه تخصصی، باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی، برنامه‌های ستاد چهل سالگی دفاع مقدس و تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان از مهمترین برنامه‌های مهم استان مرکزی است که در این همایش گزارشی از این برنامه‌ها ارائه شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه همایش منطقه ای با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های تهران، البرز، مرکزی و استان قم در شهرقم برگزار شد اظهار کرد: این جلسات مستمر می‌تواند هم افزایی‌های مناسبی را ایجاد کند و استان مرکزی تجربیات ارزشمند خود را در این محافل به استان‌های دیگر ارائه می‌کند.

انتهای پیا م / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.