در نشست خبری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی مطرح شد؛

رشته تولید اسباب بازی را در دانشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم/ ارسال رایگان اسباب‌بازی برای خریداران

نشست خبری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، با حضور معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست رسانه‌ای ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، با حضور محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محسن حموله دبیر جشنواره، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کریمی صارمی رئیس ششمین جشنواره اسباب بازی، در این نشست خبری گفت: تلاش می‌کنیم این جشنواره مجازی را در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران و در شأن کانون پرورش فکری برگزار کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم پل ارتباطی خوبی بین مخاطبان و تولیدکنندگان اسباب بازی ایجاد کنیم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای فعالیت بیشتر در این حوزه تشویق کنیم. همچنین امیدوارم در حوزه دانشگاهی بتوانیم رشته تولید اسباب بازی را راه اندازی کنیم و هرچه زودتر هنر صنعت انیمیشن و اسباب بازی را در کنار هم قرار دهیم.

در این نشست خبری، رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون هم گفت: جستجوی محصولات جشنواره، بنا بر رده بندی سنی امکان پذیر است. مردم می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت حرفه‌ای انتخاب کنند؛ همچنین ما در سایت جشنواره اسباب بازی، به خریداران به صورت آنلاین مشاوره می دهیم و تعدادی از مشاوران به صورت تلفنی خدمات ارائه دهند.

وی افزود: در ششمین دوره جشنواره اسباب بازی، محصولات را به تمام نقاط کشور رایگان ارسال خواهیم کرد. در سایت جشنواره، محصولات حدود بیست تولیدکننده وجود دارد و خریداران می‌توانند بیش از ۱۲۵۰ محصول را ببینند و خریداری کنند. همچنین در این سایت محصولات به صورت تخصصی دسته بندی شده اند.

در ادامه، حموله دبیر جشنواره ملی اسباب بازی اظهار کرد: ما امسال گرو‌ه های سازنده ذهن و تفکر حسی و حرکتی و سرگرمی‌های مهارتی را انتخاب کردیم که پس از داوری برگزیدگان بیست و هشتم بهمن ماه معرفی خواهند شد. در این دوره از جشنواره، بالغ بر سی جایزه برترین اسباب‌بازی‌ها معرفی خواهند شد.

وی افزود: امسال ۱۴۰ شرکت کننده در بخش نمایشگاهی جشنواره حضور دارند. در معرفی عروسک ایرانی، ۳۲۸ نمونه معرفی شده که قابل دسترس هستند. هر تولیدکننده در صفحه نمایشگاه، صفحه شخصی دارد تا خانواده‌ها با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنند. همچنین شش نشست علمی را برای جشنواره امسال، برگزار کردیم و از بیست و هشت دی تا یازده بهمن مهمانانی را از ده کشور داشتیم. نشست‌ها به صورت وبینار بود و میانگین بیش از ۱۵۰ نفر در آن شرکت کردند. در جشنواره امسال، محصولات به تمامی مناطق کشور رایگان ارسال خواهند شد. برترین اسباب بازی‌هایی که داوران انتخاب کرده اند در سایت جشنواره قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار