۱۴۰ دستگاه تبلت، ۵۰ فقره وام قرض الحسنه و ۸۰ دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان کم برخوردارمدارس شهرستان بروجن اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در قالب پویش دست‌های مهربان بیش از ۱۴۰ دستگاه تبلت، ۵۰ فقره وام قرض الحسنه، پنج دستگاه تلویزیون و ۸۰ دستگاه تلفن همراه به دانش‌آموزان کم‌برخوردار مدارس شهرستان بروجن اهدا شد.

عیسی علوی مدیر آموزش و پرورش بروجن در خصوص پویش دست‌های مهربان با هدف تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان گفت: با توجه به فضای حاکم بر کشور در پیشروی بیماری کرونا و لزوم انجام آموزش‌ها به صورت مجازی، دانش آموزانی هستند که شرایط تحصیلی خوبی برخوردارند، اما به دلیل عدم بضاعت مالی از تحصیل و حضور در کلاس‌های غیر حضوری با آموزش‌های آنلاین بی بهره اند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه باید با کمک هم و به عنوان یک دغدغه مانع از بروز مشکل برای این گروه از دانش آموزان شویم افزود: تهیه تبلت جهت دانش آموزان از طرف همکاران و خیرین بزرگوار شهرستان همدلی و تعهد به رسالت معلمی را در قالب پویش دست‌های مهربان به تصویر کشیده و گامی بزرگ در مسیر مساوات در عدالت آموزشی است.

علوی اضافه کرد: در همین راستا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بروجن با ارسال بخشنامه بویش دست‌های مهربان به تمامی مدارس و مراکز تابعه و یاری طلبیدن از همکاران بزرگوار مبالغ اهدایی آن‌ها را در دو مرحله از حقوق آذر و دی ماه آنان کسر و در این جهت هزینه کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.