محدودیت تردد خودرو‌ها بین شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی و شهرستان‌های زرد رنگ و بالعکس آن در استان چهارمحال و بختیاری مجددا اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کشور با معضل شیوع نوع جدید و جهش یافته ویروس کرونا مواجه که قدرت سرایت، انتقال و مرگ و میر آن بیشتر است.

او با بیان اینکه شرایط سخت‌تر شده و باید مراقبت ها، بیمار یابی و حتی اصول قرنطینگی با شدت بیشتری انجام شود افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت و تعیین رنگ بندی شهرستان‌ها با ورود شهرستان‌های زیادی از کشور به وضعیت قرمز، سطح هشدار‌ها افزایش و محدودیت ورود و خروج از شهرستان‌های قرمز و نارنجی به شهرستان‌های زرد و بالعکس با همکاری نیروی انتظامی اعمال و ورود خودرو‌ها از استان همجوار خوزستان تحت کنترل قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


جزایری در ادامه با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا همزمان با سراسر کشور از ۲۱ بهمن ماه ۹۹ در استان آغاز و کادر درمان شاغل در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، واکسن را به نوبت و بصورت شیفت بندی دریافت می‌کنند اضافه کرد: تزریق واکسن کرونا برای کادر درمانی با استقبال خوب این عزیزان در استان در حال انجام است.

او ادامه داد: بجز عوارض طبیعی مانند علائم خفیف سرماخوردگی و آنفولانزا هیچ گونه عارضه خاص که نیازمند پیگیری و مراقبت باشد تاکنون از سوی افرادی که واکسن را دریافت کرده اند گزارش نشده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار