نساجی مازندران در وطنی قائم شهر این بار مقابل گل گهر سیرجان بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی مازندران که پس از بکارگیری مجید جلالی در چهار هفته متوالی شکست خورده است عصر امروز و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به دیدار گل گهر سیرجان رفت و بازی را با نتیجه دو بر یک به مهمان خود واگذار کرد.

گل به خودی دروازه بان نساجی در نیمه نخست شیرازه تیم را از هم گسست و گادوین منشا نیز پس از ۷ هفته پایش به گلزنی باز شد تا شاگردان قلعه‌نویی پیش از تقابل با پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنند و گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی نیز نتوانست جبران مافات کند و چهارمین شکست متوالی جلالی با نساجی رقم خورد.


بیشتر بخوانید
مجید جلالی واقعاً برای نساجی تنها و بهترین گزینه بود؟


نساجی در لیگ برتر ۱۰ هفته است که نبرده است و یک ماه نیز از آخرین امتیازی که گرفته بود می‌گذرد نتایجی که حتی با تغییر در کادرفنی و کنار گذاشتن چند بازیکن هم نمی‌تواند هوادران را راضی نگه دارد.

نساجی که اکنون با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار دارد سه شنبه ۵ اسفند با آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد.

نماینده مازندران در ۱۵ بازی خود دو برد مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان، ۳ تساوی مقابل تراکتور، پرسپولیس و ماشین سازی تبریز و ۱۰ باخت مقابل تیم‌های سایپا، سپاهان، مس، فولاد، پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو، ذوب آهن، استقلال و گل گهر سیرجان دارد.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.